مصاحبه آرشیو خبر ها
ای كـــاش مثل كیه لینی بودم!

ای كـــاش مثل كیه لینی بودم!

 

پائولو دِچلیه مدافع چپ‌پای سالهای نه‌چندان دور یووه در گفتگویی با اشاره به دیدار سوپر كوپا ایتالیا، ضمن بالا دانستن شانس پیروزی یووه در این رقابت، كریستیانو رونالدو و جورجو كیه‌لینی را اصلی‌ترین اركان قدرت بیانكونری در جدال با روسونری‌ عنوان كرد.

 

پیش از هر چیز امیدوارم كه دیدار سوپر كوپا ایتالیا مسابقه‌ای خوب باشد. در هر حال كسب سوپر كوپا ایتالیا می‌تواند به عنوان نخستین جایزه رسمی سال جدید برای هر كدام از دو باشگاه‌ حاضر در این دیدار با اهمیت و روحیه‌بخش باشد. با این حال از آنجا كه پشت این دیدار یك جام و یك عنوان مهم قرار دارد مطمئن هستم كه از سوی هر دو تیم جدی گرفته خواهد شد و ما شاهد یك رقابت جذاب خواهیم بود. كاملاً واضح است كه من طرفدار كدام تیم هستم؛ یووه همان تیمی كه در پایان پیروز این دیدار خواهد بود.
CR7 به همه ثابت كرده كه چه بازیكن بزرگی است. او به حساسیت مسابقاتی اینچنین كاملاً آگاه است و به آن عادت دارد. اتفاقاً به همین خاطر است كه طرفداران از بازیكنی مثل او انتظارات بیشتری دارند؛ رونالدو می‌تواند شخصت اصلی نبرد جده باشد.
جورجو كیه‌لینی نیز همیشه یكی از وزنه‌های اطمینان‌بخش در خط دفاعی و تیم یوونتوس بوده است. او كاپیتان یووه و آتزوری است و یك نماد مهم برای فوتبال ایتالیا و بیانكونری‌ها محسوب می‌شود. برای من یك آرزو است كه بتوانم حتی بخشی از ویژگی‌های پرشمار فوتبالی و خارج از ورزش او را در خودم داشته باشم؛ ای كاش مثل او بودم.

 

دِچلیه 32 ساله كه از سال 2006 الی 2017 به عنوان بازیكن در جمع یووه‌ای حضور داشت، 124 بار با لباس بیانكونری‌ها در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و اگرچه در این دوران 4 بار نیز به عنوان بازیكن قرضی به باشگاه‌های جنوا، پارما و مارسی رفت. دچلیه در ژانویه 2018 به سوئیس رفت و به باشگاه سروِتّه در سوپر لیگ این كشور پیوست هرچند نتوانست در جمع آنها بدرخشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: